شناسهٔ خبر: 173315 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

روابط عمومی اداره کل راهداری همدان خبر داد؛

پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان بمناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار

مهندس آهکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با صدور پیامی فرا رسیدن هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار مصادف با عروج ملکوتی شهید محمود صارمی را گرامیداشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان  ، مهرداد آهکی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با صدور پیامی فرا رسیدن هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار را که مصادف با عروج ملکوتی شهید محمود صارمی است گرامیداشت.

متن پیام به شرح زیر است:

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار، مصادف با عروج ملکوتی شهید محمود صارمی  یادآور زحمات و تلاش های انسانهای شریفی است که در کسوت خبرنگاری، رسالت خطیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را بر عهده داشته و به مدد قلم های پاک و صادق و توانای خود، موجبات روشنگری و تعالی، پیشرفت و بالندگی جامعه را فراهم می آورند.

نیک می‌دانیم روز خبرنگار یادآور اراده عمل مجاهدانه مردان و زنانی است که برای بازگویی حقیقت و باز تاباندن واقعیت، پرچم رسالت بزرگ اطلاع رسانی را بر دوش گرفته و چراغ راه جامعه خویش گشته اند.خبرنگارانی که به رسالت خطیر خود در عرصه اطلاع رسانی، ایمان دارند و دانستن را حق مردم می‌دانند و با رعایت اخلاق حرفه ای، با شجاعت در جهت نهادینه شدن حقوق شهروندی و تنویر افکار عمومی تلاش می‌کنند.

این روز مجالی است برای تقدیر از زحمات و خدمات خبرنگاران و دست‌اندرکاران عرصه خبر و اطلاع رسانی، فرهیختگانی که به واسطه ی آگاهی و شناخت بیشتر از مسایل و ارتباط با اقشار مختلف مردم از یک سو و دستیابی آسان به مسئولین و تصمیم گیرندگان امور از سوی دیگر، تاثیر چشمگیری بر افکار عمومی و امور جامعه داشته و نقش مهمی در پیشرفت کشور ایفا می کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید والامقام «محمود صارمی» که عاشقانه در عرصه اطلاع رسانی با نثار جان خویش به کار و حرفه وزین خبرنگاری ارزشی والا بخشید، این روز را به همه ی خبرنگاران عزیز، اصحاب رسانه، اهل قلم، خانواده مطبوعات و عکاسان پر تلاش و زحمت کش تبریک عرض نموده و از همراهی، توجه و اهتمام ویژه آنان در انعکاس اخبار قدردانی می نمایم.